Digital kommunikation

Bläddra bland bloggar från våra affärsområden

Mobile Video 2015: A Global perspective

Tvärtemot vad många tror används mobila skärmar regelbundet för att strömma längre videoformat. Det visar den omfattande undersökningen Mobile Video Usage: A Global Perspective, som publicerades idag av Interactive Advertising Bureau (IAB) och IAB Sverige. Undersökningen innehöll 20 frågor om mobil videokonsumtion och ställdes till konsumenter i 24 länder runt om i världen.

0 Svar Läs mer

En blick på Googles konsumentbarometer

Människor är mer uppkopplade än någonsin, och särskilt smartphone-användningen ökar. Webbstatistik, enkäter och andra undersökningar hjälper oss att förstå när, hur och varför människor använder internet, så att vi kan utforma smartare sajter, tjänster och budskap som ger bättre effekt.

0 Svar Läs mer

Läs mer om Knowit

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Sortera inläggen

Senaste
Mest populära

Ämnen

Visa Alla